Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ηθική υποστήριξη και απόψε


...κάτσε, μισό λεπτό. Να το συζητήσουμε βρε αδερφέ... δηλαδή πως το σκέφτεσαι; ...χμ... Βασικά το σκεφτικές καθόλου ή;... Καλά, καλά. Ας μην τρελαινόμαστε. Ψυχραιμία θέλει εδώ... και να τα βάλουμε σε μία σιρά. Ένα ένα...
Λοιπόν... Ας τα πάρουμε τα πράματα από την αρχή. Το έχεις πάρει απόφαση δηλαδή; Είσαι τελείως αποφασισμένος; Είσαι σίγουρος; Σιγουρότατος; Γιατί άμα δεν είσαι καλλίτερα να το αναβάλλεις για λίγο. Για να το σκεφτείς λίγο καλήτερα... Αλλά οκ, άμα το αποφασίσεις, εγώ μαζί σου. Και φυσικά δεν θα σου πω εγώ τι θα κάνεις. Να, απλά λέω την άποψη μου.
Αλλά ξανασκέψου το. Μαλακία πας να κάνεις... εεε... 'ντάξει  ρε παιδί μου... τρόπος του λέγειν... όταν λέω μαλακία ενοώ... ενοώ... ξέρεις τώρα... Καλή φάση, δεν λέω... αλλά μαλακία... με την καλή ένια... Αλλά όπως και να έχει χοντρόμαλακία είναι. Βέβαια οκ, εσύ απφασίζεις... Άμα θες, εγώ μαζί σου. Στο ξανάπα... Μην λέμε τα ίδια συνέχεια. Εσύ τι λες;
...Α! Και συγνώμη που σε διακόπτω αλλά νομίζω ότι η γνώμη μου μετράει. Έχω πιο πολλή εμπειρία από σένα σε τέτοια ζητήματα. Εσύ είσαι λίγο... ε... πως να το πω;... εεε... λίγο βλάκας... με την καλή έννοια.. Και θα την πατήσεις άσχημα. Εγώ στο λέω... και θα με θυμηθείς. Και μην μου έρθεις μετά κλέγοντας. Καλά; Γιατί εγώ στα'λεγα... Όχι, να μην λες πως δεν στα'λεγα... μαλάκα... 
Και τι να κάνω εγώ τώρα; Έλα και στην θέση μου. Να σε αφήσω να φας το κεφάλι σου; Όχι... προτιμώ να σου σπάσω τα πόδια παρά να πάθεις κάτι κακό. Γιατί εγώ είμαι μαζί σου ρε βλάκα. Από την πλευρά σου είμαι ρε μαλάκα. Παπάρα... Και δεν μου πάει να σε αφήσω έτσι. Δεν μου πάει! Πως να το κάνουμε;
Σκάσε! Μην ακούσω καμιά μαλακία... Μόνο μην ακούσω καμιά μαλακία. Θα κάτσεις στα αυγά σου. Και ούτε που με νοιάζει αν το σκεύτικες. Παλιομαλάκα. Σουτ! Τσιμουδιά...
Αλλά οκ, ότι πεις εσύ. Δεν θα σου πω εγώ τι θα κάνεις...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου