Τρίτη 12 Απριλίου 2011

Ανούσιες συζητήσεις γεμάτες ουσία.


α)- Τι έχεις?
β)- Τίποτα!
α)- Πως τίποτα?
β)- Ε, τίποτα σου λέω!!!
α)- Ε δε σε βλέπω, πως είσαι?
β)- Τι εννοείς? πως είμαι?
α)- Έτσι!
β)- Πώς έτσι?
α)- Εεεε!!!
β)- ....
α)- Θα μου πεις τι έχεις?
β)- Τι-πο-τα!
α)- Μα τι έγινε?
β)- Αν δεν καταλαβαίνεις!
α)- Τι να καταλάβω?
β)- Τίποτα!
α)- Κάτι έγινε!
β)- Ε!
α)- Κάτι έκανα εγώ?
β)- ...
α)- Θα μου πεις?
β)- Μ' αρέσει που κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις!
α)- Άρα κάτι έχεις!
β)- Φυσικά!
α)- Τι μου λες τότε ότι δεν έχεις τίποτα?
β)- Καλά άστο.
α)- Τι άστο ρε 'συ, πλάκα μου κάνεις?
β)- Αφού δεν σε νοιάζει!
α)- Καλά είσαι μαλάκας?
β)- Θα βγεις και από πάνω τώρα?
α)- Έκανα κάτι?
β)- Δεν έκανες?
α)- Μα τι έκανα?
β)- Τίποτα!
α)- Τα έχεις παίξει τελείως?
β)- Είσαι μεγάλος μαλάκας τελικά!
α)- Γιατί?
β)- Δεν ξέρεις?
α)- Όχι!
β)- Τι να σου κάνω λοιπόν?
α)- Να μου πεις τι έγινε!
β)- Άστο.
α)- ...
β)- ...
α)- ...
β)- (μιμείται τον α) Μα τι έγινε?
α)- Τι θέλεις τώρα?
β)- Τίποτα.
α)- ...
β)- Τι έπαθες?
α)- ...
(Και μπορούμε να πάρουμε τον διάλογο από την αρχή, αντιστρέφοντας τα πρόσωπα. Δηλαδή ο α) να γίνει β) και αντίστροφα)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου