Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

...μήπως, καλά έκανε η Εύα που έφαγε το μήλο?


...μήπως, καλά έκανε η Εύα που έφαγε το μήλο?
...εδώ σε θέλω!

Τι θα γινόταν αν καθόταν στα αυγά της και άφηνε ανέγγιχτο τον απαγορευμένο καρπό?
Ο Αδάμ, δεν υπήρχε περίπτωση να τον είχε πειράξει γιατί ήταν μπούφος και απερίγραπτα φοβητσιάρης, για να αψηφήσει τις βουλές του Κυρίου... άρα ο καρπός θα καθότανε ακόμα στην θέση του και οι πρωτόπλαστοι ίσως και οι απόγονοι τους (αν ο Κύριος ημών το επέτρεπε) θα απολάμβαναν ακόμα τις ανέσεις του παραδείσου... Τρελή βαρεμάρα δηλαδή... Μα να είσαι συνέχεια στον παράδεισο και να εκπληρώνονται όλες σου οι επιθυμίες? ...να μην αναχώνεσαι για τίποτα και όλα να είναι για σένα, πριν από σένα? ...στο τέλος τις κόβεις από την σπαρίλα... κάπως σαν την Σουηδία δηλαδή αλλά στο πιο ζεστό του... boring.... Οκ! δε λέω... για διακοπές καλά είναι... ή αν η άλλη εναλλακτική είναι η κόλαση... αλλά σε γενικές γραμμές ο παράδεισος είναι τρομερά βαρετός... Την θέλει ο θνητός και λίγο την ταλαιπωρία του...
Από την άλλη... γιατί ο Παντοκράτορ, είχε μαντρωμένο το ζεύγος στον παράδεισο με το στανιό? Τους είχε κάτι σαν κατοικίδια για να κάνει χάζι ...μαμ-κακά-και νάνι ...και όταν κατούρησαν στο χαλί τους αμόλησε στον δρόμο ...εγώ να ήμουν πρωτόπλαστος, θα τα είχα πάρει κράνος... και αυτό έπαθε μάλλον και η κυρα-Εύα και πήγε και μπουκώθηκε το μήλο... Και πάνε τώρα και της τα φορτώνουν όλα... Εγώ, για να πω την αμαρτία μου (Θεέ μου βόηθα τον αμαρτωλό), την γουστάρω την Εύα... περιπετειώδης η κοπελιά!!! ...όχι σαν τον χαλβά τον άλλον...
Τέσπα... Εγώ λέω καλλίτερα έτσι... έχει το ενδιαφέρον του... το σασπένς του... την πάλη των τάξεων του... αλλιώς? ακόμα θα βόσκαμε ιερό κουτόχορτο του παραδείσου και θα βελάζαμε...
Και στο κάτω κάτω, έχουμε και την επιλογή βρε αδερφέ... κόλαση γουστάρω? παράδεισο? ...φροντίζω και όταν τινάξω τα πέταλα πάω καρφωτός... παράδεισο με το σόνι και ντε?
...δε ξέρω! έτσι λέω τώρα. Αύριο μπορεί να αλλάξω γνώμη...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου