Πέμπτη 5 Μαΐου 2011

κλιματική αλλαγή εν δράση


...Όχι που θα μας την χάριζε...

Ξεχάστε το εύκρατο κλίμα... ή μουσώνες ή έρημος. Διαλέχτε και πάρτε. Αν και δεν θα μας ρωτήσει κανείς τι προτιμάμε. Εγώ προτιμώ τους μουσώνες πάντως. Δηλαδή αν αυτός που θα αποφασίσει έρθει και με ρωτήσει, εγώ αυτό θα του πω. Αλλά να αποφασίσει γρήγορα για να δω και εγώ τι θα πάρω. Βάρκα ή καμήλα;
Εγώ πάντως, επειδή είμαι επιχειρηματικό μυαλό έχω αναπτύξει σχέδιο. Αν είναι να γίνουμε σαχάρα φάση, θα πάρω μία αρσενική και μία θηλύκια καμήλα και μέχρι να ερημοποίηθούμε θα έχουν γίνει κοπάδι. Και θα είμαι πλέων ιδιοκτήτης κοπαδιού. Αλλά τι τρώνε οι καμήλες; Άμμο; Μάλλον άμμο θα τρώνε γιατί δεν είδα να έχει και τίποτε άλλο στις έρημες ερήμους. Θα τις βόσκω στην Χαλκιδική που έχει και παραλίες. Οικονομικό.
Αν πάλι η φάση το πάει για μουσώνες, θα γίνω έμπορος αδιάβροχων. Θα πάρω ένα αρσενικό και ένα θηλυκό αδιάβροχο και μέχρι να γίνουμε Ινδία θα έχω ολάκερη γκαρνταρόμπα. Πω-πω... Τι μυαλό!!! Με εντυπωσιάζω ώρες ώρες. Ίσως να κάνω κατάσταση με ελέφαντες. Κάτι θα ξέρουν και τα ινδά και νταλαβερίζοντε με δαύτους. Αλλά τι τρώνε οι ελέφαντες; Δεν έχω ιδέα αλλά ότι και να τρώνε το τρώνε πολύ. Ελπίζω να τρώνε μπουγάτσα γιατί αλλιώς δεν ξέρω τι να τους ταΐσω και θα το γυρίσω στα αδιάβροχα. 
Αλλά παίζει και η  μικρή πιθανότητα να γίνουμε αλπική χώρα. Πρέπει να είμαι προετοιμασμένος και για αυτή την πιθανότητα. Να πάρω θηλυκή και αρσενική φώκια; Και τι θα το κάνω μετά το κοπάδι φώκιων; Αναγκαστικά θα πρέπει να τις εκπαιδεύσω να παίζουν με μπάλες και να χτυπάνε παλαμάκια γκαρίγοντας για να ανοίξω τσίρκο. Τα φιλοζωικά μου συναισθήματα όμως δεν μου επιτρέπουν κάτι τέτιο. Θα είναι πολύ σκληρό για τα φτωχά ζωάκια. Το ξεχνάω το τσίρκο. Τις φώκιες θα τις τρώω. Κάτι θα ξέρουν οι εσκιμώοι. Είναι όμως πολύ λιπαρές και έχω θέμα με την χολιστερίνη. Άσε που προσέχω και την σιλουέτα μου. Μπα! Στην περίπτωση αλπικού κλίματος απλά θα ανοίξω χιονοδρομικό κέντρο στην Μύκονο.
Όπως και να έχει πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι και πάντα να σκεφτόμαστε θετικά. Και για να πω την αμαρτία μου... εγώ ψήνομαι για κλιματική αλαγή. Θα ανοίξει νέους ορίζοντες στα επιχειρηματικά πνεύματα σαν του λόγου μου. Και αν τα καινούρια δεδομένα εκμεταλλευτούν σωστά τότε... θα χεστούμε στο τάλιρο!!!
Απλά να αποφασίσει τι θα γίνει στα γρήγορα γιατί μου ήρθε η ΔΕΗ και δεν έχω να την πλιρώσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου